نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا اسپیناتزولا در ماه ژانویه یوونتوس را ترک نکرد؟

چرا اسپیناتزولا در ماه ژانویه یوونتوس را ترک نکرد؟

داویده لیپی پسر مارچلو لیپی مربی نامدار تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس و مدیربرنامه‌های لئوناردو اسپیناتزولا بازیکنِ چپ‌پا و 25 ساله بیانکونری‌ها در گفتگو با Calcio Mercato با اشاره به انتخاب موکلش در ادامه همکاری با بانوی‌پیر، از این تصمیم حمایت کرد.

 

بعد از حضور جدی در مارکت زمستانی و دریافت پیشنهادهای رسمی از پارما و بولونیا، موکل شما ناگهان تصمیم گرفت در یوونتوس بماند. آیا ماندن در یووه انتخاب شخصی او بود؟ ماجرا چه بود؟

 

بله، قطعاً ماندن در یووه انتخابِ لئو بود. با این حال جلسه‌ای کوچک با مدیر و مربی به او این اطمینان را داد که در تورین به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های او باور دارند. او سالهای زیادی را برای رسیدن به یوونتوس تلاش کرد و انتظار کشید و طبیعتاً اکنون که خواست باشگاه نیز در ادامه همکاری با او بود، لئوناردو تردیدی در پذیرفتن آن نداشت. شخصاً نیز با تصمیم او موافق بودم و معتقدم اکنون بهترین زمان برای اثبات توانایی‌های اسپینتازولا در یووه است.

 

 

شانس دعوت به تیم ملی را چقدر می‌دانید؟

 

فراموش نکنید او پس از درخشش در آتالانتا و قبل از مصدومیت به تیم ملی دعوت شده بود و خیلی از کارشناسان نیز در کمک او به آتزوری خوشبین بودند. با تمام اینها بازگشت دوباره به تیم ملی یکی از اهداف قابل دسترس برای لئوناردو است و او برای رسیدن مجدد به آن می‌جنگد.

 

گفتنی است اسپیناتزولا پس از رفع مصدومیت، تاکنون در سه دیدار (2 حضور در رقابت‌های سری A و یک حضور در کوپاایتالیا) یوونتوس حضور داشته و نمایشی قابل قبول و مطلوب از خود ارائه داده است. او همچنین در اواخر زمستان سال گذشته و برای نخستین بار برای حضور در بازی دوستانه مقابل هلند به تیم ملی ایتالیا دعوت شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: